Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

zamknij

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KOCIOŁEK ZDROWIA

Regulamin

 

Kociołek Zdrowia , Gabinet dietetyka klinicznego Sklep zielarsko-medyczny ul. Mazowiecka 8 Kraków 30-036 NIP 6772412125,  REGON 366118896

Jest właścicielem sklepu www.zielarsko-medyczny-krakow.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy www.zielarsko-medyczny-krakow.pl jest dystrybutorem  

  2. Złożenie przez Klienta zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży z nasza firmą.

  4. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez Klienta.

  5. Klient obowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.

  6. Sklep dołożył wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów. Błędne dane nie stanowią jednak podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

  7. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce towarów na terenie Polski ceny nie są obciążane żadnymi dodatkowymi opłatami lub podatkami.

  8. Zamówienia można składać poprzez:

  • witrynę internetową ( www.zielarsko-medyczny-krakow.pl )

  • Infolinię 731-771-908

  • Mailowo sklep@zielarsko-medyczny-krakow.pl

  1. Zamówienia realizowane są jedynie na terenie Polski

  2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

  3. Firma Kociołek Zdrowiazastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru.

  4. W momencie złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową oraz przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep zostaje wygenerowany numer zamówienia. Klient o tym fakcie zostaje powiadomiony wiadomością e- mail, wraz z załączonym zamówieniem.

  5. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta telefonicznie zamówienie zostaje przekazane na podany kontakt mailowy.

 

II. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMOWIEŃ

  1. Aby dokonać zakupu w naszym sklepie należy wybrać produkt, włożyć do koszyka (kliknąć przycisk zamów), wybrać sposób dostawy, kliknąć przycisk realizuj zamówienie i wypełnić formularz zamówienia lub się zalogować jeżeli użytkownik posiada już u nas konto. W zamówieniu należy wypełnić wszystkie wymagane pola. Jeżeli którekolwiek z pól nie zostanie poprawnie wypełnione, nie będzie można złożyć zamówienia.

  2. Sprzedający może telefonicznie potwierdzić zamówienie u Kupującego w przypadku niepoprawnie wypełnionego formularza zamówienia lub braku pewności co do złożonego zamówienia.

  3. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostanie wysyłany e- mail z potwierdzeniem zamówienia. W treści maili umieszczone są wszystkie informacje podane w zamówieniu, lista zamówionych towarów, koszty przesyłki

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie dokładnych danych
(Imię nazwisko, adres, telefon, adres email) wypełniając formularz na stronie sklepu, wysyłając e- mail na adres sklepu, lub telefonicznie.

1.Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment akceptacji przez sklep zamówienia. O potwierdzeniu zamówienia klient jest informowany wiadomością e- mailową (zgodnie z wcześniejszą deklaracją formy kontaktu).

2.Korekty do zamówień mogą być składane poprzez kontakt z infolinią  lub e- mailem.

3.Czas realizacji zamówienia składa się z okresu zaksięgowania środków na koncie,  wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi maksymalnie do 8 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na konto sklepu.

Przesyłka zostaje wysłana tylko w momencie zaksięgowania środków na koncie sklepu.

4.Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej a Kupujący pokrywa koszty dostawy w wysokości zgodnie z wybraną formą wysyłki.

5. W przypadku nie odebrania towaru/zamówienia przez klienta, zostanie potrącona kwota za koszty przesyłki i koszty zwrotu od całości kwoty zamówienia.  


6. Do każdego zamówienia dołączamy paragon nako dowód zakupu lub oryginał faktury VAT - wystawiany na życzenie klienta jest dołączany do przesyłki.

7. Akceptując regulamin sklepu, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych tylko na potrzeby sklepu i Newslettera. Danę osobowe Klienta są prawnie chronione na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych.

III. PROCEDURA ODSTĄPIENIA I ZWROTU TOWARU

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres sklep@zielarsko-medyczny-krakow.pl

  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy)

  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

  4.  Zamawiający ma obowiązek sprawdzić przesyłkę w momencie jej doręczenia w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, uszkodzenia opakowania lub jej zawartości, Klient powinien odmówić przyjęcia paczki z podaniem przyczyny. Przyjęcie tak uszkodzonej przesyłki jest równoznaczne z utratą prawa do jej reklamacji w sklepie. 

  5.  Reklamacje 

      a) Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące towarów sprzedawanych przez firmę Kociołek Zdrowia

     b) Reklamacje można zgłaszać pisemnie, w formie listu poleconego, na adres: Kociołek Zdrowia ul. Mazowiecka 8  Kraków 30-036 bądź poprzez wysłanie e-maila na adres: sklep@zielarsko-medyczny-krakow.pl

     c) Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji

     d) Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez sklep Kociołek Zdrowia .

     e) Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta np. rozpakowanie opakowania produktu, nieprawidłowe rozpakowanie paczki, uszkodzenia mechaniczne, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.



Polityka Prywatności

Wszystkie uzyskiwane dane osobowe są chronione i wykorzystywane wyłącznie do celów informacyjnych i marketingowych, na potrzeby firmy Kociołek Zdrowia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 (Dz. u. nr 133 poz. 883).



Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:



1) Administratorem Pani/a danych osobowych jest Kociołek Zdrowia z siedzibą w  ul. Mazowiecka 8 Kraków 30-036 e-mail: izabelaturek02@gmail.com  .W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Panią Izabelą Turek.

2) Dane będą przetwarzane w celu sprzedaży usług lub produktów na sklepie .

3) Dane mogą być udostępniane tylko w celu prawidłowej realizacji sprzedaży usług lub produktów oraz zasad określonych w regulaminie.

4) Dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej tylko za zgodą właściciela danych . Administrator informuje, że, w celu uzyskania kopii danych proszę kontaktować się z Panią Izabelą Turek.

5) Dane będą przechowywane przez okres lat.

6) Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

7) Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

8) Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych.

9) Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.