REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Rugulamin

 

Kociołek Zdrowia , Gabinet dietetyka klinicznego Sklep zielarsko-medyczny ul. Mazowiecka 8 Kraków 30-036

Jest właścicielem sklepu www.zielarsko-medyczny-krakow.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy www.zielarsko-medyczny-krakow.pl jest dystrybutorem  

  2. Złożenie przez Klienta zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży z nasza firmą.

  4. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez Klienta.

  5. Klient obowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.

  6. Sklep dołożył wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów. Błędne dane nie stanowią jednak podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

  7. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce towarów na terenie Polski ceny nie są obciążane żadnymi dodatkowymi opłatami lub podatkami.

  8. Zamówienia można składać poprzez:

  • witrynę internetową ( www.zielarsko-medyczny-krakow.pl )

  • Infolinię 731-771-908

  • Mailowo sklep@zielarsko-medyczny-krakow.pl

  1. Zamówienia realizowane są jedynie na terenie Polski

  2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

  3. Firma Kociołek Zdrowiazastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru.

  4. W momencie złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową oraz przyjęcia zamówienia do realizacji przez sklep zostaje wygenerowany numer zamówienia. Klient o tym fakcie zostaje powiadomiony wiadomością e- mail, wraz z załączonym zamówieniem.

  5. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta telefonicznie zamówienie zostaje przekazane na podany kontakt mailowy.

 

II. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMOWIEŃ

  1. Aby dokonać zakupu w naszym sklepie należy wybrać produkt, włożyć do koszyka (kliknąć przycisk zamów), wybrać sposób dostawy, kliknąć przycisk realizuj zamówienie i wypełnić formularz zamówienia lub się zalogować jeżeli użytkownik posiada już u nas konto. W zamówieniu należy wypełnić wszystkie wymagane pola. Jeżeli którekolwiek z pól nie zostanie poprawnie wypełnione, nie będzie można złożyć zamówienia.

  2. Sprzedający może telefonicznie potwierdzić zamówienie u Kupującego w przypadku niepoprawnie wypełnionego formularza zamówienia lub braku pewności co do złożonego zamówienia.

  3. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostanie wysyłany e- mail z potwierdzeniem zamówienia. W treści maili umieszczone są wszystkie informacje podane w zamówieniu, lista zamówionych towarów, koszty przesyłki

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie dokładnych danych
(Imię nazwisko, adres, telefon, adres email) wypełniając formularz na stronie sklepu, wysyłając e- mail na adres sklepu, lub telefonicznie.

1.Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment akceptacji przez sklep zamówienia. O potwierdzeniu zamówienia klient jest informowany wiadomością e- mailową (zgodnie z wcześniejszą deklaracją formy kontaktu).

2.Korekty do zamówień mogą być składane poprzez kontakt z infolinią  lub e- mailem.

3.Czas realizacji zamówienia składa się z okresu zaksięgowania środków na koncie,  wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi maksymalnie do 8 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na konto sklepu.

Przesyłka zostaje wysłana tylko w momencie zaksięgowania środków na koncie sklepu.


4.Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej a Kupujący pokrywa koszty dostawy w wysokości zgodnie z wybraną formą wysyłki.
5.Do każdego zamówienia dołączamy paragon nako dowód zakupu lub oryginał faktury VAT - wystawiany na życzenie klienta jest dołączany do przesyłki.

  1. Akceptując regulamin sklepu, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych tylko na potrzeby sklepu i Newslettera. Danę osobowe Klienta są prawnie chronione na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych.

III. PROCEDURA ODSTĄPIENIA I ZWROTU TOWARU

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji mailowo na adres sklep@zielarsko-medyczny-krakow.pl

  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy)
  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  4.  Zamawiający ma obowiązek sprawdzić przesyłkę w momencie jej doręczenia w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, uszkodzenia opakowania lub jej zawartości, Klient powinien odmówić przyjęcia paczki z podaniem przyczyny. Przyjęcie tak uszkodzonej przesyłki jest równoznaczne z utratą prawa do jej reklamacji w sklepie. 

    Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta np. rozpakowanie opakowania produktu, nieprawidłowe rozpakowanie paczki, uszkodzenia mechaniczne, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.



Polityka Prywatności

Wszystkie uzyskiwane dane osobowe są chronione i wykorzystywane wyłącznie do celów informacyjnych i marketingowych, na potrzeby firmy Kociołek Zdrowia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 (Dz. u. nr 133 poz. 883).